De eerste avond - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van jamenjoeropreis - WaarBenJij.nu De eerste avond - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van jamenjoeropreis - WaarBenJij.nu

De eerste avond

Door: Jamie en Joeri

11 November 2014 | Taiwan, Taipei

Hier zijn we dan, onze eerste avond in Taipei. Na 15 uur vliegen, overstappen en een busrit zijn we blij maar vermoeid aangekomen bij het happy family hostel Taipei. Erg leuk, maar zeker even wennen allemaal.

Het is een enorm drukke stad die vanaf de luchthaven al een eigenaardige lucht met zich meebrengt. Het hostel ligt in het midden van het centrum. Aan alle geluiden te horen is dit een stad die nooit slaapt, hallo oordopjes!
Tijdens de busrit is het enorme winkelcentrum al gespot dus Jamie zal zich moeten inhouden, de tassen zijn al zwaar genoeg!

Morgen begint het echte avontuur dus de de foto's zullen vanzelf volgen (ook al was een foto van ons terwijl we onze tassen onhandig droegen naar het hostel hilarisch geweest).

Vandaag houden we het voor gezien (het is hier 9 uur 's avonds), zodat we morgen ruim te tijd hebben om de stad te verkennen.

Zàijiàn!

• 11 November 2014 - 15:28

Frank Captein:

hallo samen
    leuk al zo een snelle reactie ik ben benieuwd naar je verslagen
    p.s. lekker genieten groet frank

• 11 November 2014 - 17:29

Moeders:

Ben in ieder geval al gerust dat jullie die hostel hebben gevonden. Maar leuk dat je al zo snel iets schrijft idd zoals Frank hierboven ook al aangeeft. Vind ik fijn. :) Dag schatjes tot nader bericht! Xx

• 11 November 2014 - 18:07

Cathy:

Super leuk dat jullie nu al beginnen met schrijven! Is het lekker warm? Hier is het koud. Ik zit nu te wachten tot de kinderen met hun lampionnetjes komen! Xxx

• 14 November 2014 - 17:15

Mark :

En so it begins !!..

Dat word een beste jedleg uitslapen !!..
    Ben benieuwd naar deel 2

• 17 November 2014 - 08:12

Caroline :

Hey Joeri, hier het Belgische vriendinnetje hé. Ik vind het leuk jullie belevenissen even te volgen, amai super ik doe dit beslist eens met je moeder hoor :) groetjes van ons allen.